Strani

sobota, 31. december 2011

Zadnji v 11tem letu

Zadnji blog letošnjega leta.

Že cel december zbiram povezave, kjer so zbrali 10 najboljših stvari, odkritij, očitnih odkritij, možganskih odkritij, videjov in še več videjov, knjig, glasbe ... naredili interaktivne časovnice ... Sedaj pa delam težko selekcijo, katere bi delila z vami.

Medtem nameravam še opisati svoje leto 2011. Torej ...

Prosinec (januar)
Kaj se je dogajalo? Hm, ne spomnim se, amnezija...

Svečan (februar)
Wou Piškotarna bo kmalu stara eno leto. Prvi zapis na blogu o Pomenu nekoristnega dela. Mimogrede pisanje bloga zagotovo ni nekoristno, je super. Sedaj veliko lažje začnem pisati. Ni več mučnih ur, kjer se mi po glavi vrti vprašanje, kako naj sploh začnem. Vse kar je, je to, da začnem.

Kupila sem si novo kolo, tako treking za nabirati kilometre. Priznam naveličala sem se tekanja in s kolesom lahko dalj pridem. Upam, da drugo leto naberem še več kilometrov. Več o kolesih pa najdete na mojem blogu v TBT: Kolo.

Sušec (marec)
Spomnim se, da sem se udeleževala dogodkov na Tednu možganov, ki jih je organizirala Sinapsa. Tako so mi počasi postajali možgani vedno bolj všeč in "velika" septembrska odločitev je postajala vedno lažja.


Mali traven (april)
Izbris spomina, se opravičujem. To se lahko zgodi, tudi ob popivanju, če pa vas zanima, kaj o šampanjcu, s katerim boste danes nazdravili pa si poglejte video.


Veliki traven (maj)
Kar nekaj ur prebitih v NUKu in CTKaju. Letos je bilo potrebno končati z izpiti v juniju. Na koncu se je izplačalo.

Rožnik (junij)
10. 6. 2011 sem začivkala še na twitterju. piskotk

Na 30. junija sem odpisala zadnji izpit na biologiji. To je bil drugi del izpita iz etologije. Vesela, ker sem vedela, da bom opravila, še bolj vesela, ker sem šla čez dva dni v Stuttgart.

Mali srpan (julij)
Prvič sem skoraj slab mesec dni živela nekje sama. Udeležila sem se poletne šole (reklama) na Univerzi v Hohenheimu. Živela sem v mednarodnem študentskem domu, spoznala veliko novih zanimivih ljudi, pridobila novo znanje iz biologije. Če vas zanima kaj več, preberite poseben ekskluziven zapis o dogodivščini Stuttgart.

Poleg tega sem obiskala še tale super koncert Jacka Johnsona.


Veliki srpan (avgust)
Minil je zelo hitro, malo morja, priprave za košarko z dekleti, urejanje fotografij, treningi...

Kimavec (september)
Končno sem se odločila, kam se bom vpisala na master študij. Na žalost ni bilo razpisane molekulske biologije na BFju, kamor sem se imela namen vpisati. Vseeno vam tukaj prilagam link o metodi leta 2011 po izboru revije Nature. Gre za urejanje oz. nadzor genoma s posebnimi nukleazami (genome editing with engineered nucleases).

Mimogrede, glede na to da se sedaj učim tudi o nevroznanosti, mi je trenutno bolj blizu lanska metoda leta. To je bila optogenetika.

Torej, ker ni bilo molekulske biologije, se mi je skoraj podrl svet. (Hec!) Ampak na srečo sem prilagodljiva žival in sem se tako prijavila na dve smeri Sturkturno in funkcionalno biologijo in Kognitivno znanost. V zadnjih dneh septembra je kocka padla na Kognitivno znanost, tako da sedaj se učim o človeškem mišljenju, umu, duši.

Poleg tega sem začela še s prvim malo bolj pravim delom v laboratoriju. Ukvarjam se s biofiziko, z GUVi.

In še TBT - torkove besede tedna sem začela pisati.

Vinotok (oktober)
5. oktobra je umrl Steve Jobs. Glede na to, da sem jabčkarka, je bil to eden izmed bolj odmevnih dogodkov v oktorbu. Če vas zanima si lahko pogledate, še njegov pogled na svet.
Everything around you that you call life was made up by people that were no smarter than you and you can change it, you can influence it, you can built your own things that other people can use.

Listopad (november)
November je moj najljubši mesec, takrat imam rojstni dan. Lahko mi rečete samovšečnica, rada praznujem rojstni dan, všeč mi je, da je to zame poseben dan. Dobim ta dobro babino čokoladno torto na katero je vredno čakati celo leto. Še dobro, da imam še sestro, ki tudi obožuje to torto, tako da čakam samo 10 mesecev.

Če sem prej omenila smrt Steva Jobsa, je prav, da v novembru omenim še, da je umrla Lynn Margulis. Biologinja je predpostavila endosimbiotsko teorijo, po kateri naj bi evkariontske celice nastale z endosimbiozo prokariontov. Eden izmed dokazov v prid tej teoriji je dejstvo, da imajo naši mitohondriji svojo mitohondrijsko DNA, ki se deduje po materini strani.

Gruden (december)
Preskočila bom na 31. december in vam namenila tole pesmico. Kaj pa ti počneš za novo leto?

Prihodnost? Se je ne bojim, komaj jo čakam. Čeprav IBMu raje ne verjamem, ko pravijo, da nam bodo čez pet let brali misli. Še priročnik, da se bomo lažje se znašli v naslednjem letu.

Pa SREČNO!

To je to!

Z

Ni komentarjev:

Objavite komentar