Strani

petek, 4. februar 2011

Pomen nekoristnega dela

Kot skoraj vedno, se bom tudi tokrat vprašala zakaj?

Torej predvsem, zato da bi se naučila končno kaj uporabnega in smiselnega napisat. Če sploh karkoli okoli mene ima smisel. Že od nekdaj mi pisanje, ne gre od rok. Sedaj ko pišem na tipkovnico od računalnika, bi se lahko reklo celo da mi ne gre od prstov, pa vseeno moji možgani oz. jaz ukazijem prstom, kaj naj napišejo, tako da le ne morem njih krivit za to, kar se znajde na ekranu. Kakorkoli spet dolgovezim. Zdi se mi, da se moram na kratko naučiti povedati kar želim. Čeprav je to zame zelo težko, ker ponavadi niti ne vem kaj želim.

Mi še kdo sledi?

Torej,  pišem zato da se naučim pisati, zbrati moje misli na kratko in pokomentirati ali pa opisati kakšno zanimivo stvar (piškotki).

Se vam svita zakaj piškotarna?

No, zanimive (meni zanimive) in sicer morda res neuporabne reči so kakor sladki piškotki, še topli, ravno iz pečice. Ko preberem kaj zanimivega, mi to da motivacijo za početje stvari, katere je pač treba narediti, da bom nekoč, morda, le lahko počela, kaj res zanimivega in v čemer bom uživala, če pa ne bom tega počela, bom pa vse zanimive reči še zmeraj lahko predstavljla tukaj, vam in svetu. Saj ni tako hudo, tudi sedaj počnem stvari, ki me veselijo.

In kaj se meni zdi zanimivo?

To bom jaz, upam, da čez čas pisanja tegale bloga, sama ugotovila. Mogoče še celo preko kakšnega komentarja, ki se bo znašel pod mojimi zapisi. Upam, da mi bo vse to seveda koristilo.
Za danes še link, do zanimive strani in zanimivih dveh minut v družbi evolucijskega biologa Richarda Dawkinsa, ki vam navede nekaj razlogov, zakaj delamo neuporabne reči.

To je to!

Z

Ni komentarjev:

Objavite komentar