Strani

torek, 1. november 2011

TBT: Praznik

Danes sem imela že v namenu izpustiti torkovo besedo tedna, z izgovorom, da je praznik in da se takrat ne dela. A sem na koncu sledila, da je to zelo brezvezen izgovor za mojo jesensko lenobnost, ki se vleče že cel podaljšan vikend. Na koncu sem se odločila, da vam na hitro predstavim besedo praznik.

Praznik pomeni prazen dan, prazen dela, dela prost dan. In prazniki so zame res prazni dnevi, ne vem če zato, ker se držim njihovega pomena, ali pa je tako čisto po naključju.

Namesto, da razglabljam o praznosti mojih praznikov, se bom raje usmerila v statistiko.

Na praznik vam torej nudim nekaj zanimivih dejstev:

Za več informacij o praznikih na Zemlji, klik sem. Mogoče kdaj pride prav...

Pri raziskovanju vseh teh podatkov sem ugotovila, da se nimamo za pritoževati, smo nekako v zlati sredini. 

To je to!
Z

Ni komentarjev:

Objavite komentar